Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  1. Księga uczniów
  2. Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
  3. Rejestr przesyłek wychodzących
  4. Rejestr przesyłek wpływających (rejestr korespondencyjny)
  5. Protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
  6. Uchwały Rady Pedagogicznej
  7. Rejestr wydanych zaświadczeń
  8. Rejestr upoważnień
  9. Rejestr umów
  10. Protokoły posiedzeń Komisji funduszu zdrowotnego
  11. Teczki akt osobowych
  12. Ewidencja osób posiadających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
  13. Ewidencja zgód na przetwarzanie danych osobowych
  14. Księgi inwentarzowe
  15. Dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego
  16. Ewidencja pieczęci i pieczątek
  17. Plany i sprawozdania
  18. Ewidencja wyjść służbowych pracownika
  19. Rejestr wydanych zaświadczeń ze szkoleń wstępnych bhp
  20. Rejestr wypadków przy pracy
  21. Rejestr wypadków uczniów
  22. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby
  23. Ewidencja składnicy akt

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1781).

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie Szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 146 w Łodzi
odpowiada: Mariola Adamczyk
data: 13-03-2021
wytworzył: Agnieszka Wlazło
data: 13-03-2021
data: 13-03-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-03-2021 - Edycja treści
  • 09-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 79